stackars mammas lilla älskling

jävla skitdag ..
min lilla älskling har slagit sig. första gången hon slår sig ordentligt. hon slog i tänderna en en stog men ngt som står ut lite typ. svårt att förklara.. men blödde massa  ringde sjukvårdrådgivningenså klart, så ska kolla om jag kan få ngn tid till tandläkaren så de kan kolla så att hennes tänder inet blivit skadade..
hon är precis som vanligt nu. leker  å är glad. har ätit ett smörgåsrån med så hon verkar ju inte ha ont eller så.. men fyyy vad ont det gjorde i hela mig.. min flicka.. den strängen vid överläppen blev skadad med föresten . men den skulle läka av sig själv sa de på sjukvårdsrådgivningen ..

detta är verkligen en kass dag. så nu ska vi hålla oss inne resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0