tips?

god morgon ..idag gick vi upp kl  halv 8.helt  ok då jag var hyfsat pigg då =) . nu börjar jag dock bli lite trött igen men ingen mening att vi går å lägger oss ska ju tilll vårdcentralen snart..bellas finger ser inte alls trevligt ut tycker inte jag . tänk er hur det ser ut efter man haft en skoskavsblåsa. fast hela hennes finger ser ut så, skinnet hänger eller har typ låtsnat- fast nu har hon ju ngt oplåster på. fick sätta på ngt hemmagjort igen eftersom det lossnade inatt.. tur att bella är så otroligt snäll. hmm dt borde ju svida å så .. hon blir ledsen ibland. vilket jag verkligen förstår. usch! -
medicinen kommer jag antaglign å lura i henne igen.. måste be om ngt tips på¨vårdcentrlane för hon total vägrar.. och jag kan ju inte lura henne med ngt gott för hon har ju aldrig smakat fruktjuice eller ngt sånt.. inte så lätt att lura i henne det med äpple. igår fick hon banan men den vägrade hon att äta sen .. stackars älskling :(

ärdet någon som har ngt tips? .


Kommentarer
Postat av: Lina

Kan du inte ge henne det med en sked fruktpuré eller nåt? :)

2009-11-17 @ 11:06:22
URL: http://linajohnsson.blogspot.com
Postat av: Maria

Med gröten hade jag nog gett henne.. Min dotter för att hon verkligen ska äta ibland såå måste man typ leka clown eller plocka fram allt möjligt såå hon glömmer bort siig!! Men prova med nått hon tycker om..

2009-11-17 @ 23:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0