trösta mig med FET mat ;)

Nu har jag precis lagt isabelle och eftersom jag haft sån otur med min mobil idag så ska jag trösta mig med en pizza, men har lika svårt som alltid med att bestämma vilken jag vill ha :P
Troligen blir det ngn enkel pizza bara . Ska bli skönt att slippa diska å laga mat ikväll. Har ju städat massa så sjukt tråkigtn är de blir stökigt så fort man lagar mat :P hehe .

Nog om fet mat och städning.- Imon fyller min sessa 1 år.. Tänk att tiden har gått så fort,helt sjukt ju! Så imon kommer bli en toppen dag , har lite saker å fixa med. Bland annat  till telenor å se vad de kan göra åt min mobil sedan ett roligt samtal :) HEMLIGT=) .

Nehe nu ska jag kolla vad jag ska beställa för mat är hungrig som en tok =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag måste bara säga att jag älskar din blogg!! Tycker om att du uppdaterar ofta meeen mer kort skulle va kul o se. =)) Jag läser din blogg dagligen och blir aldrig besviken för du verkligen lägger energi på den! Sen kan det nog vara för att din plutt och min plutt har samma namn, men min är 1 år och 5 månader och det går otroligt foooort! Ha en fortsatt trevlig kväll och grattis i förskott åt lillan.

2009-11-18 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0