vaccinet

nu har vi handlat  å tagit  ut pengar till mamma. ska ut å gå efter bella fått mellanmål =) ska bli super skönt.. välbehövligt med.. sen kan bella somna när vi kommit in om hon inte somnar i vagnen :D

sen må¨st ejag fundera ut vad jag ska äta ikväll med.. sallad blir det till iaf . :) mkt sallad :P haha
ska bada tea ikväll med.. och borsta henne . :) sen städa.. så ja jag har fullt upp =)  måste säga till grannen att jag inte kan åka å leka med hundarna imon med.. har fullt upp med annat. .
imon ska  jag ta vaccinet med.. hoppas jag slipper massa biverkningar.. är lite nervös. :S
men det kommer nog gå bra. bara det att jag hatar sprutor =( .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0