vaknat på rätt sida =)

vi vaknade av klockan idag somvar ställd halv 8. på ett sett var det skönt att vakna av klockan för då fick jag ju sova längre än 7 men å andra sidan så hade det varit skönt att sov ännu längre. det var tur att jag kom på att ställa den igår kväll annars hade jag kanske sovit fortfarande.
hur som helst så ska vi till tandläkaren idag med isabelle. hoppas allt ser bra ut, men det tror jag , hon verkar inte ha ont eller ngt iaf. (:

idag är det hen helt underbar dag .. vet inte varför menbara känner de på mig.. ska träffa ida idag med. skoj=) .
annars har jag inte så många planer.. men jag vaknade verkligen på en bra sida idag =) .
ska  få i mig ngt att äta. så jag slipper sitta hungrig  å börja må illa där bort.. för jag har faktiskt börjat äta frukost. inteså mkt men en macka iaf =) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0