växt bort

idag fick jag sovmorgon, underbart. sov till9 . :)  så känner mig lite utvilad.. är dock segg i kroppen fortfarande. men  vaknar nog till snart ;) ska ta mig en macka å äta  snart. så blir jag nog lite piggare.
idag  ska jag på ett möte lite senare. :) ska bli kul .  senska jag hem å bara ta det lugnt. måste gå till affären med. köpa ngt¨så jag kan laga lite mat till isabelle.

isabelle har fått smaka lite ost och då har hon inte reagerat på mjölken . så ska börja ge henne lite i taget sakta men säkert å se om hon reagerar =) förhoppningsvis har mjölkallergin växt bort =) det brukar göra det runt 1 år.

förresten så har jag börjat få finnar i ansiktet! jag som aldrig har finnar typ =( .suuck men allt har ju sin annledning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0