ännu en "tidig" morgon

God morgon .Isabelle vaknade kl halv 8 idag igen. tus att jag börjat försöka lägga mig i tid. även om det tar lång tid innan jag somnar :P

isabelle har lekt hela morgonen.. hon är bustjej idag :D idag har vi inte så mkt planer. ska kanske ut och gå med jakobine och embla =) beror kanske lite på vädret. är väl inte så där SUPER sugen på att gå långrunda  om de spöregnar ;) haha .. idag kommer moa å katten med.. som jag ska vara kattvakt åt medans moa är i turkiet:D
sen SKA jag städa idag/ikväll. ska bl skönt när det är klart ,) haha

nu ska jag busa med isabelle. :D

Kommentarer
Postat av: jacko

jag kan tycka att det är rätt fint för tillfället. ska träna nu så skriver till dig när jag kommer hem så får vi se hur det är då ;)

2009-10-02 @ 11:19:36
URL: http://jakobin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0