det kommer bli en bra dag imon;)

bella vaknade för en sund sen . hon sov rätt länge..  =)  jag ska vika klart all tvätt snart. sen plocka iordning när bella lagt sig för natten . imon kommer ju ida hit :D
först ska vi till de nya modehuset å så =) skoj . sen handla lite å hem hit å laga tacos.. hyra ngn film med kanske =) kommer bli super trevligt :D

bella sitter å äter äpple nu- hon älskar verkligen frukt :) super bra är det :) har itne så mkt kul å skriva  i bloggen idag ..
kanske borde gå ut å leka lite med isabelle. men så tråkigt väder :S hmm få bli i helgen . har ju varit ute  å gått idag iaf s å frisk luft har hon ju fått =) ska köpa ett på raggsockar till henne imon..  sen skulle jag vilja ha ett par tjocka leggins och ett par skor.. :P hmm få se om jag hittar ngt kul =) .

nehe nu ska jag ta tag i att vika tvätt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0