falukorv?

såå belv ingen lång dag med moa idag, jg har massa att görra här hemma :/ måste städa å måste laga mnat till isabbelle. så det ska jag verkligen göra idag .. städningen harvekrliegn inte gått alls bra de senaste dagarna. bara städat lite då å då men behöver verkligen typ storstäda.. :P  hmm måste komma på ngt att äta ikväll med.. kanske lax, eller ytyp ngt kött med brunsås å potatis,, hmm ja ingen aning helt enkelt. men lutar nog åt kött potatis å brunsås =)  verkligen sugen på det. hade varit gott med stek men kan ju inte äta det själv =(=( suck

det var trevligt på öppnaförskolan idag . inte så mkt flk dock . lite tråkigt men samtidight rätt skönt :P . 
bella håller på att somna nu hoppas jag . så ska jag se om jag kan komma på ngt som jag kan laga till henne.. ska nog göra lax iaf. för det vet jag att hon tycker är super gott =) .

jag köpte hem falukorv idag med :O men stod och kollade igenom varje korv för jag ville ha den med met kött å inte typ 50% kött sen massa annat . falukorv ska ju vara bland den finaste korven har jag hört =) . så hoppas det är de.. jag tog iaf en kord som det stod fin falukorv  på och det var den med mest kött i =) . sådet ska jag se om jag kan äta ngn dag. måste bara köpa gammeldagsa makaroner med.. har inte ätit  korv  på jätte långt. på mer än ett år typ. så får se om jag gillar det nu . ellr jag har alltid gillar falukorv men det är nog en lite fixide jag har :P haha men jag kommer inte börja äta vanliga  korvar för det . utan det är falukorv å inte massa annat trams :P. ska börja äta det mest för att jag ska kunna laga det till både mig å isabelle ;)

nae nu ska jag kolla kyl och frys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0