Fy fan!

fy fan .. har sprungit på toa till å från hela natten. spytt å sånt. blää magen änns konstig fortfarande..men jag har lixom inte ont..känner bara att ngt inte är som de ska.. mår illa å är helt slut..
ungefär samma som jag hade innan när jag åkte till akuten fast jag inte har ont nu .. men den andra känslan är den samma . men de hittade inget fel då . fan säger jag bara om detblir likadant igen för det var förjävligt!.
inte nog med att jag har sovit kasst utan bella vaknade  kl 7 imorse med :O  och jag behöver verkligen städa här hemma nu men hur ska jag orka det..

känner mig inte sjuk känner mig bara konstig eller vad man ska säga. har ingen feber eller ngt.
suck...


Kommentarer
Postat av: Lina

Kanske bara magsjuka om du inte har ont? Jobbigt att spy=/ verkligen inte trevligt. Ring sjukvårdsupplysningen om det känns annorlunda än magsjuka. Du kanske ätit nåt kontigt annars?



Krya på dig :)

2009-10-26 @ 11:04:14
URL: http://linajohnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0