gissa

god morgon.. gissa  om jag är trött idag ... jag ör helt död.. det blev inte bättre av att jag såg att man skaställa fram kl idag så kl var då bara 7 när jag gick upp(8 egentligen) .trött trött. .
men börjar vakna till lite iaf..  idag ska jag nog bara ta de lugnt.. ska till netto och köpa cola..  sen vet ja inte. kanske förbi bellas farmor å farfar som har  kommit hem nu ..men få se hur mkt jag orkar.. känner verkligen att jag bara behöver en lugn och skön hemma dag ..dock är det ju tråkigt att ha det själv :P haha

nee nu ska jag å bella fortsätta mysa å busa =) . ho har föresten ätit marmelad på mackan idag =) det tycker hon var super gott :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Uch:P ger du henne marmelad? det är ju som godis:) Apmycket socker även i de lättsockrade :)

2009-10-25 @ 10:45:31
URL: http://loveliyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0