gott gott

Nu har isabelle pris ätit korv storganoff och det tyckte hon var super gott. :) själv ska jag ta tag i mina hundra situps som jag skulel gjort innan men jag slappade i soffan ist ;) haha., får se om bella låter mig göra de eller om hon klättrar på mig :P haha . busen .

bellas faster kanske ska ha henne en stund sen .. men får inte tag på mamma så jag kan få hit bilbarnstolen :P haha . så får no bli en annandag..  imon blir det kanske bio med bästaste syster .. flickan som lekte med elden.. men inte klart de heller än. beror på om mamma ä hemma imon kväll så hon kan sitta här medans bella sover :P  hon kan ju likagärna jobba härifrån :P så hoppas hon kan och att hon är hemma :D

onsdag blir det stan iaf med ida :D
.. å kanske att jag åker till hovmantorp på torsdag men inte klart än :P isf åker jag hem igen på fredagen .. men som sagt inget klart ;) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0