helt knäpp

min blogg ser helt knäpp ut jag vet,, men jag håller på att försöka göra den lite fin;) men hann integöra klart igår.. få se om det blir att jag gör ngt ikväll annars får jag fixa imon ;) . så ni får helt enekelt stå ut ;)

bella har precis ätit lite frukost... nu ska jag böraja göra mig iordning..  ska möte ida vid modehuset kl 10=) . hoppas jag hittar ngt kul iaf...  men det gör jag säkert inte. :S  hmm sen hem å äta tacos å sånt =) . trevligt ska de bli :D

nu ska jag hämta mig ett glas kall cola :D så jag piggnar till lite =) haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att träffa dig och lilla Bella sååååå sööööööt.Roligt att du och Ida funit varandra så bra { Idas Mamma

2009-10-23 @ 21:37:06
Postat av: svar till idas mamma =)

jaa kul att träffa dig med =) . taack så mkt :) jaa kul att umgås när vi har assa gemensamt å så med:D:D

2009-10-24 @ 08:15:35
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0