helt sjukt

god morgon..

bella vaknade hav 8 som vanligt nu för tiden ;) jag är så där lagom seg en det brukar ju bli bättre efter ett tag =) . idag kommer min kära syster hit, ska bli super kul så klart. länge sen jag träffade henne nu . :(
verkar vara rätt fint väder idag så ska nog ut å leka lite med isabelle med kanske..

hade jätte svårt att somna igår. somnade tigiast halv 1 :O kanske df jag är seg nu för jag hade ju lagt mg tidigt de senaste dagarna.. somnar runt 11 eller halv 12.. :P
ska syäda iordning här hemma innan syster kommer.när bella sover så det inte ser ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG ;) haha  . fast nu är det ju inte riktigt så illa ;) haha  ska äta lite frukost nu.öfunderar på omjag ska ta ett glas oboy. istför cola idag ;) ahah fast tror inte dte kommer vara så gott men värt ett försök :P

igår satt jag å tänkte lite. tänk hur mkt pengar jag skulle spara om jag slutade med coca-cola .. helt sjukt egentligen :P
ne nu blir dte frukost ,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0