kommer snart

nu kommer nog min skatt hem snart.. hon har varit hos farmor farfar å faster.. det tycker hon är himlans kul å jag får lite vettigt gjort.. så har städat lit här hemam . hämtat ett pcket p¨å posten .. en farsdagspresent till älskling. super fin :)  inte så mkt men tror han blir glad iaf :P

ska dammsuga å så här hemma sen .. men det tar jag när bella somnat.. vill ju mysa med henne när hon kommer. eller så kanske jag dammsuger innan om jag hinner(innan hon kommer alltså) . 
blir ingen bio imon, syster hade glömt att hon skulle på ljusparty.. typiskt.. hmm så nu vet jag ine när de bli. enda gången vi har å välja mellan är onsdag kl 6... men ska ju på stan med ida på onsdag, men vi lär ju inte gå på stan hela dagen ? .:P men få se.. 

nehe nu ska jag se hur mkt jag hinner fixa  innan finaste bebis kommer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0