lite bilder ...

städningen idag gick som det brukar gå.. haha . amanda kom förbi så det blev ju inte av .. men i helgen då SKA jag städa.. har inget planerat eller så vad jag vet.. ska vara kattvakt åt en kattunge  i en vecka så måste ju plocka undan det värsta.. :P ska discka upp allt  å plcoak iordning det värsta innan jag går och lägger mig=) . 
så blir inte så tidigt idag som jag hade tänkt :P

har inte lagt in bilderna som jag tog på datorn än men kan lägga in några som lina tog iaf.. så kommer det fler bilder imon =) 

busungar =)

 



Isabelle var super busig ikväll innan hon skulle sova.. busade massa i soffan . haha .. så himlans söt. försökte ta lite bilder blev dock inte så mångra bra, men kan lägga in några imon kanske :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0