man blir ju bara tröttare

bella sover fortfarande sovit  i snart två timmar så jag har pasat på att sova jag med. det var super skönt. ock gör det ju inte en ppiggare utan snarare ännu segare :o för man måste ju vakna till på nytt,,känns somom klockan borde vara typ 1 men hon är ju inte ens 11 .. :/ jag hoppas bella sover till 11 eller halv 2 men hon vaknar nog när som.. :P

nästa vecka ska jag på stan å kolla på presenter till bella. vet inte riktigt vad jag ska köpa. blir nog kanske några kläder å några leksaker sn lite pengar till ett sparkonto.. det har hon ju mer nyta av. hon har det mesta som hon behöver redan.. sen när hon bli äldre har hon ju mer  nytta utav pengar, som hon kan använda till körkort,eller när hon får lägenhet å såna grejej =)

hmm vet inte vilken dag de blir stan än.- hoppas ida vill/kan gå med mig ngn dag :P haha tråkigt att gå själv ju:P

nehe nu ska jag plocka lite här innan trollungen vaknar:)då blir det bus och mys :D

Kommentarer
Postat av: ida

klart jag vill. Men vi få bestämma en dag ju :), onsdag kanske ? och sen någon dag ikea

2009-10-25 @ 12:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0