mat mat mat

nu håller jag påatt laga mat. kycklinge är i ungen å potatisen kokar..blir stektpotatis  och kall sås sen kyckling.. potatisen ska stekas i ströbröd så den blir lite krispigare . å mkt smör. gott =) . haha . kokar potratisen lite förtr bara för jag hatar när potatis är lite hård :P
ska äta sen fortsätta att plocka iordning.. imon ska jag ha en städoch slapp dag . ska handla lite åså bara . sen på torsdag hoppas jag att dte blir öppnaförskolan . :)
annars har jag inte så mkt planer för ikväll. mys framför tv. andra avenyn vid nio ju ;).
fundera på att ta en skönt bad med eftersom jag fryser som fan :O

nu ska jag kolla mten =) HUGRIG som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0