mkt trevlig dag :D

ett snabbt inlägg innan jag ska gå å lägga mig är super trött. :)
 varit emd ida hela dagen.. först gick vi på hansa city . köpte massa skoj. en kläning til lbella, en typ kofta, strumpbyxor,sockor osv och sen ett par skitsnygga vinterskor till mig :D  bilder kommer imon orkar inte lägga upp bild nu ;) sen gick vi en sväng till ikea köpte lite ljus =) . mysigt. bild komme rpå med imon ;) .
efter vi varit på ikea träffade vi amanda med .. så då gik vi i handla lite mat sen hem hit å lagade tacos. super gott å trevligt =) ..

nu ser jag framemot  nästa shopping tur :P haha .. älskar att handla :P .  skulle behöva ett par strumpbyxor å en lång stickad tröja typ :P sen nytt smink men kan ju inte köpa allt på en gång ;) haha

orkar inte skriva mer nu... ska sova =) är super trött. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0