ngt annat liv... nej tack!

nu har jag tagit lite bilder på min prinsessa.. blev nog några bra iaf :P haha hon var så glad å upp i varv så svårt att hinna ta kort innan hon vrider på huvudet ;) haha ,

jaqg är så himlans glad över att jag har min isabelle, visst är et jobbigt dagar som denna när jag har migrän men det är ju faktiskt hon om lyser upp mina dgar, hon som får mig att orka gå upp ur sängen och vilja göra saker., hon är så udnerbar.
jag älskar livet som mamma , och att ha ansvar över ngt som man själv har skapat.. ngt så fint,så
 underbart.

jag skulle inte kunna se mig i ett annat liv, ett liv utan barn. ...

nu ska jag ut med vovvsen hon ko må kollade så gulligt mot mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0