öppna förskolan idag

uppe tidigt idag . bella vaknade strax efter halv 8:P tur att jag ka mig tidigt igår :P haha .
idag blir det nog babysång. fan att det är så långt att gå :( men men . det är ju nyttigt tt gå lite iaf:P och isabelle tycker ju att dte är kul där.=) sen så måste jag ju hämta gips avtrycket :D

sen kommer kanske moa hit idag med.. antingen efter hon har slutat skolan eller lite tidigtare ? eler så kommer hon inte för hon måste pcka å de.. hon åker ju utomlands på lördag :O fuskis. :P
jag har massa att städa här hemma såå får se om vi kan leka lite med lina ch anabelle efter att vi varit på öppna förskolan.. hinner nog busa en stund iaf :D men måste vara hemma antingen vid 4 eller 5.. :P kanske tidigare beroende på om moa hör av sig :P och kommer hon inte så måste jag ändå hem och städa, ska försöka  komma i sängi tid idag.. :D

nae nu ska vi fixa iordning lite här hemma. äta lite frukost och så =)

Kommentarer
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

ja, men så tänkte jag oxså :).

Fast jag är rädd att barnet ska få hörselskador, för de är ju rätt så hög ljudvolym inne i en biosalong.. :/.

Bowling är super kul, men att lyfta tungt kanske inte är de smartaste man kan göra.



//Kram, Mia.

2009-10-01 @ 11:51:38
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0