öppna förskolan

jag är helt sjult.. hela kroppen är seg..blir sova tidigt idag tror jag . om jag nu kommer i säng :P brukar ju ta ett tag . å nu har jag massa städning.. bläää ..men så går det när man inte plockar undan allt/diskar direkt!  men det ska jag fixa idag iaf så mkt jag orkar innan jag somnar :P haha .

hr varit  på öppnaförskolan idag. isabelle tycker det blir roligare och roligare för varje gång:P hon är ju itne blyg direkt iaf :P haha . sen var vi hos lina och anabelle å lekte lite .. gick till maxi med köpte två blommor . måste köpa nya krukor bara .. lite större för de krukorna jag hade hemma var för små :( suck..

isabelle somnade så fort vi kom hem . tog bussen eftersom det regnade lite å jag var helt slut :P haha . Bella sover nog till kvart över 5-halv 6 typ,då vill hon ha middag.. sen blir det bus innan hon ska sova för natten ..hon ska få ett skönt bad med :D

bilder kommer kanske senare  ikväll eller imon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0