tänk om ..

undebar morgon. vaknade med migrän. fy fan säger jag bara.. nu är dt iaf lite bättre skönt det. men det förstör ju verkligen hela dagen. mår fortfarandel lite illa å har ont i huvudet än.. menkan åtminstonde röra huvudet lite utan att detgör ont :P

india har hunnit med massa udner tiden som jag sprungit frma och tillbaka på toa. kissat på mattan, å bitit sönde kevisn dinosaurie. haha
söthund..

vet inte riktigt vad jag sak skriva här mer. så råkigt när jag ine kan lägga in bilder..måste ta lite bilder idag så jag kan lägga in ikväll när jag kommer hem eller imon :P hehe ,:D
blir ine ikea med bellas faster imon föresten så nu vet jag intevad jagska gör :P förutom att tvätta då ;)  men jag kommersäkert på gnt. så tråkigt att vara hemma hela dagen ..








tänk om du bara kunde förstå hur jag menar, å inte ta allt så jävla negativt å tycka synd om dig själv. jag säger det ju inte för att vara taskig utan för att jag är trött på att komma i andrahand å för att du inte ska "behandla" andra så som du behandlat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0