trevlig dag på stan

kom hem för en stund sen . har haft en bra dag på stan med ida=) kollade massa barnkläder å så.. kul å titta nu när jag inte har pengar sen kan jag köpa lite när jaG får pengar :) hehe ..
det hade gått jätte bra med bella inatt vilket jag inte tvivlade på .:P  men hon blev super glad när jag kom å det är såå kul =) .

snart flyttar ida till kalmar det ska bli skoj, då ska vi gå på ikea å sånt :) sedan så blir det ju lite närmare med, kul att ha fler mammor/blivande mammor att umgås med =) .

syster  kommer sen ikväll .. skoj. sen åker jag md dem hem till hovmantorp å kommer hem igen på tisdag :D på onsdag blir det tvätta å ikea med bellas faster =) . sen torsdag är det öppna förskolan som vanligt ;) . sen har jag nog inte mer planer den veckan :P hehe .

bella leker massa här nu, går runt med sin bil för tillfället =)  .hon är så himlans söt =) .

nehe nu ska jag packa lite grejer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0