trött som faaan

jag kan ju inte säga annat än att jag är trött som fan idag .. bella vaknade precis innan jag skulle å å lägga mig igår, pigg som bara dfen skrattade å busade... hon fick välling sen somnade hon om som tur va =) . jag passade på att diska lite å de .. så blev en sen kväll igår iaf..
hoppas att det inte är ngt bra på tv idag så jag kan lägga mig i tid :P haha . .

ska snart lägga bella. sen ska vi till ikea med bellas faster.. hon skulle kolla lite grejer.. sen ska jag handla gröt  och välling:D kanske ska köpa ett par sdtrumbyxor eller så väntar jag tills på tisdag när man får lite mer pengar =)  . :P hahah .

nehe .. nu ska jag göra mig iordning. bilderna på vad jag köpte igår kommer sen .. orkar inte lägga in dem än :P kanske gör det när bella sover :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0