underbara helg

nu sover min älskade isabelle. så tänkte skriva lite här.
på lördagen kom älskling hem. helt underbart.. vi kollade på film och småfirade lite att vivarit tsm i 32 månader.. tänk så riden gått fort =) . kollade på wallande cellisten.åt god mat å så.. vi var även förbi å firade bellas farmor som fyllde år :)
söndagen fick jag sovmorgon fast kundei nte sova så länge så klart men sov till halv 9 iaf.. skönt.hmm då kommerj ag inte ihåg vad vi gjorde haha men philip och nikko kom på kvällen skoj var det ;) nikko fick äran att tatuera mig å jakob:P haha . hennes kanske 4 tatuering;) haha men blev nöjd iaf. ett roligt minne. jakob gjorde likadan tatuering om mig typ  och på samma ställe =). bild kommer sen när den läkt lite bättre =) .
på måndagen var jakob å jagade. tråkigt men ngt som han tycker är ku. en älg sköt dem =) så jag hoppas på att gå hem lite älgfärs.. å sen idag så åkte han hem . trååååååkigt. nu ska jag a tag i städningen här hemma. komme bli super tomt att gå och lägga sig själv men men..

har haft en underbar helg iaf=)

det r kallt som fan idag .har fått hem min vinterjacka som varit hos mamma. dock är det en kort så jag fryser om rumpan ;) haha ska kolla på en annan vinterjacka sen men det får vänta lite.vill ha en lite längre jacka iaf.. måste köpa vantar mer. fryser ihjäl om händerna annars :P .

idag blir det iaf som sagt städa som gäller. sen ska jag nog göra lite mat till isabelle,. få bli kokoskyckling eftersom jag inte har ngn havre mjölk eller havrematlagningsgrädde hemma.. får köpa det imon. för måste laga mer mat till henne :P .

nu ska jsg passa på att städa medans hon sover 0)


Saknar dig finaste älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0