underbart med en lugn morgon ibland=)

God morgon
så skönt med en lugn morgon idag =) vaknade vid halv 8 som vanligt. men somnade om igen som tur va . :) sen vaknade jag vi kvart i nio då RINGER mamma. försöker somna om då ringer älskling ist.. suck .. hha så ngn super sovmorgon fick jag ju inte men fick sova  i 1,5 timme längre iaf. :) och då ska man ju inte klaga:D

nu ska jag snart ta å äta lite frukost i lugn och fo sen ta en dusch . hämta isabelle sen möta ida i stan :) sen kommer syster efter att jag varit i stan då ska vi hem till mammsen. sova där å ha myskväll. men lite spel å så tror jag =). trevligt ska de bli iaf.. jätte länge sen jag träffade hennes barn med :O  så det sa bli kul =). ska plocka ihop lite leksaker till bella å så nu tänkte jag så hon har ngt att leka med där :D

nehe nu ska jag äta frukost. är lite hungrig =) . å grymt sugen på cola=)

Kommentarer
Postat av: S A R A

Väldigt fin blogg! Vi kanske kan lägga till varandra på bloglovin ? ;D

2009-10-17 @ 10:25:54
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0