dagen som varit

så nu ska jag ta mig tid och uppdatera bloggen :) haha
har varit i stan hela fömiddagen.. köpte en filt,klänning, sko, och en nalle(till isabelle)så lite skoj blev det ju =) .
sen åkte vi förbi ikea å lite så. hittade dock inget skoj :( .

har kollatpå film å ätit gott emd amanda nu iväll. hon åkte precis hem..  har haft en trevlig dag iaf..
bild på det jag köpt kommer i nästa inlägg ;)

imon blir dte mysdag med mamma :D underbart. världens bästa mamma ! . ska nog äta gott å så med. men inte säkert. ska vi äta så blir det nog stek potatis å sås men som sagt itne helt säkert än :P

imon ska jag nog färga håret med om jag orkar.. köpte hårfärg idag iaf :P  men som sagt få se om jag orkar :P haha . brukar ju bli lite seg när det väl gäller ;).

nu ska jag diska lite å så med innan jag ska sova.. ska försöka komma isäng någorlunda tidigt idag . (innan 12 iaf )

Bilder kommer snart:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0