dagen ..

så nu har jag lagt in lite inlägg från förra bloggen om vad isabelle kan .. kommer lägga in videoklipp på  det sen med.. men fattade inte hur man gjorde så får väl lära mig det först :P haha .
kommer komma fler kategori allt eftersom men orkar inte fixa allt på en gång :)
bilder osv kommer givetvis också .

men nu till vad jag ahr gjort idag .. jag har varit hos mamma en sväng satt där å ugglade i tron om att derashyresvärd skulle komma och fixa kylskåpet men icke, satt där helt i onödan :P så jag gick hem efter att ha suttit där i ungefär två sega timmar.. gick förbi affären på vägen . köpte havremjölk å cola. hade tänkt att göra pannkakor till isabelle idag, men orken fanns inte så det får bli imon.. blåbärspannkakor=) .amanda var förbi här ikväll med. trevligt. kollade på idol och åt köttfärsfyllda frallor =) jävligt gott =).

funderar på om jag ska lägga ut recept här på bloggen igen . men vet inte. få se hur jag gör.. är det ngn som är intresserad av det ? kanske itne blir recept så ofta men lite då och då .. :P om ni nu vill de .P haha .
nu ska jag försöka lära mig denna bloggen lite innan jag ska sova.. börjar bli trött =) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0