ensamma igen

Nu har Anabelle och lina precis gått hem. det har varit en trevlig dag.. bilder kommer in sen med.. =)
jag ska laga lite mat till isabelle å så ikväll är det tänkt:D blir lite pannkakor å sånt :D
sen är det svenska hollywood fruar :P haha . roligt program :P

isabelle kommer nog somna tidigt idag för hon har bara sovit en gång. sedan Vilsade hon bara i vagnen när vi var ute å gick :P  det var helt underbart att lina och anabelle var här när jag tvättade så jag slapp ta med isabelle ner i tvättstugan . hahah ,
 inte för att det brukar vara några problem med det går ju lite fortare :D

fick enkommentar om att lägga ut bild på min nya hårfärg så det ska jag ta och göra ngn dag .. blir inte idag dock :P imon kanske :P .
nu ska jag mysa med isabelle innan hon ska sova.. skriver mer sen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0