går det att fixa så man inte kan högerklicka på bilderna???

nu har jag städat det värsta iaf.. ska göra det sista imon.. eller aa dammsuga.. måste plocka i ordning på byrån med. där jag alltid lägger massa grejer :P haha .. fy mig :P  ska discka upp de lilla disken jag har kvar innan jag ska sova.. så blir nog en hyfsat tidig kväll idag med. duktig jag :D imon blir det tvätta. mindre kul men ett måste.. :P

imon runt 12 så kommer lina och anabelle så då ska de små liven leka lite . underbart. ska givetvis ta bilder ;) haha . ska ju bli duktig på de nu.:P så segt att lägga in bilderna här bara .. hmm . sen vet jag inte hurman gör så man inte kan kopiera bilderna.. ngn som vet det ? .eller går inte det att fixa ? menar så man inte kan högerklicka å de .. ja ni förstår nog :P .

nae nu ska jag ta tag i disken .. skriver imon =) . god natt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0