hem ljuva hem

nu är vi hemma å bella har lagt sig efter en lång dag :P jag har precis satt mig här med ett glas med kall cola.. finns inget bättre =)
ska ta ett tag medf städningen här ikväll tänkte jag men nu är jag så trött så helst skulle jag bara vilja gå å sova.. ska även se om jag orkar färga mitt hår:P hmm .. låter jobbigt .P haha .
=)

om bella somnar nu såa kan jag jag färgard et nu så jag ahr det gjort ;) haha. jobbigt att veta att jag både ska städa och färga håret ikväll annars ;)ska ju se ensam mamma söker också:P gårsäker ngt annat bra kl 9 med annars tönkte jag nog se wallander om jag orkar efter städningen ;) .. haha . är verkligen helt slut idag :P

fåse om jag lägger ut bilden jag tog på bella i skogen med.. tog bara en bild när hon satt i vagnen dock för sen lämnade jag kameran i bilen dum som jag är :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Så nu får du städa för vi ska ju komma och hälsa på ;) Hihi. Ne skojar bara du behöver absolut inte städa:P Det gör ju aldrig jag när ni ska komma:P

2009-09-27 @ 15:13:38
URL: http://linajohnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0