laga barnmat + snart besök

nu har jag börjat tvätta lika tråkigt som alltid.. städningen idag har gått lite sisådär men ser inte helt hemskt ut iaf =) haha .jobbigt att städa när ma nverkligen inte ahr lust :P men ja byrån kvar å lite små plock bata det tar jag lite då och då ist :P 

ikväll ska jag laga köttfärsås till isabelel tror jag . :D eller aa nu måste jag för jag har tagit ut ur frysen ;) ahah . steka lite pannkakor och kanske göra ngn fruktpure.. få se hu mkt jag orakr.. och om det gårnågra bra program på tv med :P haha ..

har ltie ont i huvudet så ska ta en alvedon så hoppas jagatt det har gått över tills lina och anabelle kommer :D för då lär det ju bli livat med två små skitungar:D haha .

nae nu ska jag skala morötterna:P så jag har det gjort :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0