nakenfis

så nu har jag lite tid att skriva här :) haha .

dagen idag har sopm sagt varit bra. bella har varit nakenfis å krypit runt här hemma å busat.. i vanligafall brukar hon kissa så fort hon leker utan blöjan med inte idag :P hon var inte utan så länge men en stund iaf :P lite bilder på när hon leker å så kommer sen.. även poå min nya hårfärg kanske :P

just nu sitter jag här med en ansiktsmask. på tiden :P haha . ska ju försöka ha det två ggr i veckan . för det är så otroligt skönt :P haha ska ta tag i disken med. sen får jag se om jag orkar göra majspannkakor till isabelle med det orkar jag nog :) haha . kul ju .

ska försöka lägga mig i någorlunda tid idag med :P  så får helt enkelt se om det blir bilder här på bloggen idag eller imon ;)
 imon har jag mkt att göra dock.. sjukgymnast å så. sen måste jag hem till mama imon IGEN för att kalmarhem ska komma förbi då med :P haha .. ska passa på att fråga dem om lgh å så se vart man kan ringa å de:D

nae nu ska jag göra ltie nytta :P .
bilder kommer imon eller senare . kanske kommer ett till inlägg med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0