nu ärd en hemma ;D

nu är jag hemma igne .. varit å handlat  å hämtat vagen den älskade vagnen . den står så prydligt i hallen nu :D underbart. bild kommer sen när jag fixat med batterierna till kameran annars kommer bild imon ;)

har även handlat mat med mamma så nu är det klart. :P haha. om 1 h ska isabelle sova och jag ska laga mat till mig =) tråkig som jag är så blir det enkelt. köttfärsfyllda frallor ;) hahah . förbannat gott! . sen ska jag sätta mig å slappa framför tv:n finns det ngt bättre ? without a trace vid kl 7. idol vid 8. sen vid nio vet jag inte vad jag ska se, '

imon lir det stan iaf :D hoppas på att hitta ngt fint . men ska inte köpa så mkt. mest kolla :P haha (brukar låta så) .

nu blir det mammaoch dotter mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0