OSKYLDIGT DÖMD IKVÄLL:D

Dags för ett inlägg nu :P har varit i stan å så med nikko=) mkt trevligt.. köpte dock inget.. vilket iof var rätt bra ;)haha  . nu sitter jag här håller på att laga lite mat. kyckling kroketter och sedan kallsås :P (cream fraich (stava?) chili och paprika)

ska se idol som börjar nu med.. sen blir det OSKYLDIGT DÖMD! äntliiiiigen :D och det ser jag verkligen framemot.. sitter för den delen här med ett dunkande öra.. piercingen där uppe gör ont nu :P haha .. är det inte den ena så öär det den andra ;)

ska ta mig en skön dusch ikväll med tänke jag , även ta tag i disken :_P tråååååkigt .P
 haha nu hinner jag inte skriva mer.. få se om det kanske kommer en bild på nikko och Isabelle sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0