samma sak.

God morgon. bella vaknade kl 8 idag helt lagom =) . hon leker för fullt nu ska äta frukost snart :P  jag ska se om jag kan få i mig gnt med,sen ska jag städa det sista och sortera tvätten .tråkigt :P haha .jag verkligen hatar att tvätta. tar sån jävla tid :P hha.. men tror intedte är så mkt tvätt idag, mest typ 60 tvätt. :P

usch jag har tappt blogglusten lite.. eller jag vet inte vad jag ska skriva om. känns som om jag skriver samma sak varje dag typ :P måste vara tråkigt att läsa..men å andra sidan skriver jag ju bara ör min egenskull :P

tänke ju bara säga att jag blev nöjd med hårfärgen.. är mörkt nu men blir fint sen . tog amma färg som förra gången så jag har börjat gilla den nu :D underbart..


Saknar dig






konstigt..


Kommentarer
Postat av: Anna

Vore kul å se bild på din nya hårfärg =) Kram

2009-09-28 @ 12:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0