svampplock och mys i skogen ;)

dags att säga godmorgon nu kanske. har varit vaken i 1,5 timme redan ;) bella vaknade kl halv 8. :P inte så tidigt kanske men idag kändes det som om kl var 6 när hon vaknade;) haha . även om jag la mig halv tolv igår.. aja. nu ä jag pigg iaf. bella leker en massa här, hon har ätit frukost å så med.. jag funderar på om jag med ska ta ngn macka bara. så får jag ju mig ngt iaf :D

ska nog köpa ett par täckbyxor eller vad man säger till isabelle idag med. innan vi ska ut i skogen ..ska kanske plocka lite svamp med mamma idag ;) haha .mysigt och förbannat gott ;) . så då kan bella leka lite med :D  men fåse om jag hinner det vore kalas för jag har 30 % på lindex;) kanske inte ås mkt men bättre än inget :D
så ska nog förbi där iaf.. frågan är bara om jag ska köpa 80 som hon kan ha nu typ eller 86 så hon kan ha det lite längre :P hmm .. ska nog testa båda sedan får jag se vilka de blir:D är  86 jätte stora så får det ju bli stlk 80 :D

nae nu ska jag bre en liten macka till mig.. (försöker börja äta frukost går ine så jätte bra dock ;) haha . sen äter jag ju inte den nyttigaste frukosten ;) .
rostmacka å ett glas cola brukar de bli ;)haha

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kommer nog inte behöva större än 80 :) Jag köpte 80 och dom måste jag vika upp på bella. Det är ju nu hon ska ha dom. INgen idé att köpa så dom blir lagom i vinter ju :) Bella hade kunnat ha 74 till och med tror jag men det kanske hade varit precis lagom så jag tog 80 :)

2009-09-27 @ 09:11:35
URL: http://linajohnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0