Välkommna hit.

Välkommna till min nya blogg. Här är min gammla ifall ni vill gå inte och kolla lite gamla inlägg =)
tänkte kopiera in lite av de gamla inläggen tex de inlägg där det står vad isabelle kan (när hon lärt sig det osv. =)  kul att ha kvar ju =)  sedan kanske det slinker in lite andra inlägg med men få se hur mkt jag orkar idag =)

ni nya läsare kanske vill veta lite om mig. Jag är 19 år och mamma till en helt underbar tjej. isabelle heter hon. hon är född 081119 =)  så om två månader så fyller hon 1 år.. tiden har gått så sjukt fort.. jag och isabelles pappa bor inte tillsammans förtillfället men är fortfarande tillsammans och så =) .
vill ni veta ngt annat så är det bara till att fråga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0