Vilka drömmar

God morgon.. idag är det fredag å jag har verkligen sett framemot denna dagen.. :) ska hämta ut isabelles vagn =) ska även storhandla med mamma min :) min älskade mamma . betala alla tråkiga räkningar(mindre kul) och sen ska jag bara vara, njuta av att det är fredag, njuta av att min älkling sov till 20 i 9 idag.. underbart.

bilder på vagnen kommer givetvis sen ..undra om åkpåsen kom nu med eller om dfen kommer nästa månad kanske. fast lika bra att betala den nu på en gång så jag har det gjorde. den kostar ju 600 elle 700 kr bara den, men bella måste ju ha en varm och gå åkpåse i vinter:D
bella busar runt för fullt här nu. så söt när hon leker med sig själv. hon är så himlans duktig å lär sig allt så fort.. för 10 månader sen så låg hon bara å var söt typ:P haha nu går hon kryper busar jävlas ooch är OTROLIGT söt :)

ja är så glad så stolt över att vara hennes mamma, att jag haft denna turen att få bli mamma, jag älskar det! jag är så himlans glad att jag fick banr när jag fick det för det är absolut det bästa som finns, visst kan vissa dagar vara jobbiga men det kan de ju vara utan barn också=) .även om jag är en såkallad UNG mamma så känner jag  mig som vilken mamma som helst, det är ingen skillnad på mig å de andra mammorna som är 25. bara att ingen hade kunnat vara än bättre mamma till isabelle än vad jag är :D haha .
jag ser framemot framtiden . ser framemot syskon till isabelle, ser framemot att bo i mitt drömhus med hästar utanför köksfönstret, med Tea springandes lös  på trädgården , isabelles lilla ponny som hon kan rida på.. haha vilka drömmar man har;) Kanske dags att bli rik innan man kan få sitt drömhus, hästar å allt ;) haha .

nae nu ska jag mysa och busa med isabelle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0