12 April

God morgon =) .
Idag blev det en tidig morgon då Bellis ville upp.. Var  ju bara till å gå upp å se glad ut :) nu sitter hon å kollar på film :) efter att vi ätit frukost så blir det till att gå å handla tänkte jag =) om jag hinner innan jag ska börja tvätta men det borde jag .. om jag inte är lika seg som jag brukar ;) haha

Förutom handla  å tvätt så står det inget på schemat.. om det blir bättre väder ska jag nog ta mig ut på en lång promenad med.. men allt hänger ju på vädret...

Nehe nu ska jag mysa med Bella i soffan =)

Kommentarer
Postat av: Veronica - Gravid i vecka 25 <3

Sv: Jag älskar att vara gravid, även fast jag är trött hela tiden och har mina dåliga dagar. Men det är det absolut värt :)



Okej, men det låter ju bra :) Hur gammal är du? :)

2010-04-12 @ 09:42:52
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica - Gravid i vecka 25 <3

Sv: Ja det är lite roligt att det kan bli så pass olika :) Men så är det ju verkligen för alla, vet flera som både är större och mindre än mig som är i samma vecka. Och det finns ju inget som säger vad som är rätt och fel (ang om hur stor man ska vara i vilken vecka osv) för alla växer ju verkligen i olika takt.



Va du lika liten i din förra graviditet? :)

Jaha är du så ung :) Va mysigt, två barns mamma snart och bara 20år :) Måste kännas underbart? :) Ååh, jag vill redan ha fler (som jag sa förut) och den första lillknodden är inte ens född :P haha.

2010-04-12 @ 10:44:33
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0