14 April

God morgon.Hoppas ni sovit gott. Det har inte jag tyvärr.. vaden har krampat inatt igen.. suck.. jag som hade hoppats  på att slippa det denna gången. ska se vad jag kan komma på som kan hjälpa :)
den krampar inte så länge som tur är men man vaknar ju ändå..

jag är öm o höfterna också. kanske gått för mkt de senaste dagarna? . ska nog ta det lite lugnt idag å inte gå så mkt.
Ska träffa Ida idag med. ingen aning om vad vi ska göra. hade tänkt å gå om det avr fint väder men nu vet jag ju inte om min höft pallar.. få se lite :) annars hittar vi nog på ngt annat skoj =)

Btw så fick jag mitt efterlängtade brev igår :):) nuu så ska jag ta tag i de här :)

Kommentarer
Postat av: Nina, mamma & gravid med tvillingar

Vet att såna här kommentarer är jobbiga, men ville bara tipsa om min tävling där

du kan vinna Lundmyr of sweden byxor till bebisen :)

http://ninawikizz.blogg.se/2010/april/tavla-om-sota-byxor-till-baby.html#comment

2010-04-14 @ 16:00:19
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0