26 april

God morgon :) Har sovit mkt inatt :) vi a oss i hyffsad tid. runt halv 11 så kollade aldrig klart  på hela filmen. det får vi göra idag eller ngt ist :P haha

Bella sov till halv 9 idag, så fick lite sovmorgon idag med :P aldrig fel .
Nu har vi precis ätit frukost å gjort oss iordning. :) bella sitter å kollar på barnprogram å jag ska snart klä på mig :p.
Sen ska vi ut å gå en liten svän. blr inte så länge eftersom MVC skulle ringa upp runt halv 11. Ska byta min tid :)
Bella verkar iaf må bättreidag . hon har fortfarande inte ngn feber men är förkyld å snoret rinner- Men friskluft skadar ju aldrig :)

Nehe nu ska jag klä på mig så vi kan gå ut :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0