Dålig dag ...

Har verkligen en dålig dag idag känner jag. har inget tålamod å Bella har varit världens jävligaste... Men det höär ju tll de med. å alla har sina dåliga dagar. idag är det min helt enkelt.. Ellerd e började väl redan igår då en blomma åkte i golvet å vasen gick sönder. Idag slog bella ner en annan vas på golvet . jag som redan hade så några :( .

Men hoppas det vänder nu så jag kan bli på lite bättre humör :)
Ida och ella kommer ju snart :):) då sa vi kolla på andra avenyn medans bella sover.. sen ska i ner på stan:)
Ska förbi å hämta bella regnbyxor, sen skulle ida  in på teliabutken å så tror jag :) så har lite å fixa iaf :) det brukar vara bra när dagen börjar dåligt :P haha .

Imon skajag tvätta och så. det behövs verkligen en ser inte framemot det.. Men hoppa moa kommer imon efter hon slutat :)

nehe nukommer ida snart sa  hon så ska fixa klart i köket. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0