ensamhet å sovdags

Vilken underbar dag det varit idag med detta vädret :)
Nu sitter jag här i min ensamhet så ska kolla på halv 8 hos mig. :)moa åkte ju innan å älsk skulle förbi än vän.
Bellis sover.. eller aa ligger i sängen å ska sova.. ligger å sjunger lite just nu . haha .
idag ska jag lägga mig i tid. närmare bestämmt efter byggfuskarna.
Imon får jag å bellas oss en promenad när vi ska gå å allergi testa henne.. skönt med en morgon promenad :)
hoppas testerna visar ngt iaf. eller att hon inte reagerar mer. visar inte testerna något ska jag fråga dem hu de tycker jag ska börja testa osv. :) skönt emd lite experthjälp lixom=).

efter det ska vi gå hem å äta lunch-. sen blir det nog ut å leka om det är så här fint väder :)
ska springa ner i källaren sen å kolla när jag har tvättid å så med.
juste bella fick hem sina skor idag :) super fina var dem. hon har testat dem här hemma å så men inte ute än.. det får bli imon. :)

min mysiga bebis ligger å sparkar i magen nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0