För Isabelle kan äta "normal" mat nu=)

Nu har vi testat mjölk på bellai fyra dagar... hon har haft lite diaree första dagen men inte mer än så =) kan ju varit att hon inte var van vid mjölken eller ngt helt annat :) nu kan vi iaf börja ge henne "normal" kost :)
men vi ska ta det lite lugnt så hon får vänja sig sakta :) jag menar  hon har ju aldrig ätit mjölk förr :)
men ska bli skönt  å slippa läsa  på nya saker man köper hem osv. :)

Ser framemot att testa ny vä'lling osv.. :) äntligen kanske jag kan få hitta en FULLKORNSVÄLLING eller nattvälling som är mer mättande än den bella har nu =) .. har ett till paket av den mjölkfria kvar.. så man kan vänja henne sakta vid den nya vällingen :)

tänk att min lilla älskling kan få smaka en ostbit =) . Att hon kan få den där smakbiten som hon alltid vill ha när jag ätit ost :)
Tänk vad mkt pålägg det finns å välja på som hon kan äta till frukost nu =) .

som jag längtat. är så otroligt glad över att allergin växt bort =). Imon ska jag fira med att köpa nytt pålägg och ny välling :) jippiiiiiii =)

Kommentarer
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Tack för gissningen :)

Ha det så jätte bra :)

2010-04-11 @ 20:50:36
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Veronica - Gravid i vecka 25 <3

Sv: Tack så mycket :) Grattis till dottern och din lilla i magen :)



Ja jag såg att du bara hade några dagar efter mig, gud så kul :) Hur känns det att bli mamma för andra gången? :)

2010-04-11 @ 22:27:39
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica - Gravid i vecka 25 <3

Sv: Åh jag förstår det :) Mitt barn har inte ens kommit till världen än men jag känner redan att jag vill ha fler barn :P :)



Jo jag har mått bra under min graviditet, men är otroligt trött i stort sett hela tiden, har inte mycket energi alls. Fast det går i perioder, vissa dagar kan jag ha en massa energi men det kan försvinna lika fort som det kommer. Men bortsett från tröttheten så har jag mått väldigt bra :) Har inte alls haft problem med illamående och så, visst har jag mått illa men absolut inte mycket..



Hur har din graviditet varit än så länge? Och hur va din förra? :)

2010-04-11 @ 23:35:55
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Hej :)Min son är mjölkallergiker, är så jobbigt för han. Allt gott får han inte äta :(

Roligt att se att din dotter växt ifrån sin, hur gammal är hon?

Min son är 11 månader så jag hoppas det ska växa bort för han med.

2010-04-12 @ 17:06:21
URL: http://thomasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0