Full fart :)

Nu har vi varit ute och köpt en glass å lite så =) . bella ligger i sängen å ska sova, hon har precis ätit lite lunch.
Närhon vaknat ska vi nog ut till lekplatsen lite så hon kan gräva lite å så =) .
Gunga lr hon ju vilja göra med då det är de enda hon tjatar om så fort hon ser en gunga ;)

Ska gå åhämta ett paket med.. eller så gör jag det ikväll md mamma. kul å hämta paket även om man redan vet vad det är ;) haha .

Bella mår iaf mkt bättre idag hon är inte alls så gnälligosv.. snorig å så men hon är pigg å glad ändå :)
Vaknar ngn gång på natten av att hon är täppt men annars sover hon som hon ska :)

Så förhoppningsvis så kan vi gå till stan imon å köpa ett par regnbyxor till henne :) .

sen hoppas jag att vi kan gå till dagis ngn gång nu i veckan med :) så jag vet när vi ska komma dit på måndag :)

Nehe nu ska jag ta en dusch å så medans busungen sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0