Fy fan-. hur kan man ha det på sitt samvete

Nu sitter jag å kollar på fuskbyggarna. Helt sjukt vad sjuka människor de finns. varför vill man förstöra någons drömhem. Hur kan man leva med det på sitt samvete? Tycker det är lika sorgligt varje gång.
Jag har alltid velat ha ett nybyggt hem(gärna ngt som jag varit med å ritat :) ).. Det lär jag ju aldrig få men det är ju mitt drömhem. jag skulle ju bli helt jävla knäckt om någon idiot förstörde min dröm när man tror att det är så nära..Usch!


Men men .. Har ätit min en tallrik med fil å müsli för ett tag sen. gott var det. :) nu tänkte jag ta ett glas mjölk. sen inna jag ska sova så blir det ett glas juice och ett glas med den där läsken :P haha hoppas det hjälper. för jag hatar verkligen sån läsk egentligen :) men det är ju värt det om det funkar :P

Jag är så sjukt trött. skönt att det snart är sängdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0