god morgon:)

Bella har börjat sva till 8 igen. ett tag vaknade  hon ju vid 7.. idag sov hon till 20 över 8 :)
få se hur länge de varar. mig spelar det inte så stor roll jag brukar vakna å vara rätt pigg halv 8 så om hon vaknar då är det perfekt :)haha

Idag är det toppen väder så ut måste vi iaf. få se om de blir efter lunch eller innan. Ida ska ringa snart så då får vi se =)
Pratade med bm nyss. hade  ju råkat skriva två olika datum om när jag skulle dit.. typiskt mig =) Men det var iaf den 13:e som vi skulle dit =). mysigt å lyssna på bebis hjärta å de :)

nu ska jag snart göra frukost till mig. dock vet jag inte alls vad jag är sugen på till frukost idag men ngt ska vi nog hitta på.. :) hade varit gott med hotellfrukost så man kan välja precis vad man vill ;) haha


nehe nu ska jag mysa med skitungen till Ida ringer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0