God morgon

Vilket underbart väder man fick vakna till idag :)  då blir man så glad :)så blir ut i det fina vädret idag iaf:)  sen sk jag gå min promenad i eftermiddag med :) fast idag får nog latis hunden stanna hemma ;) haha

Vaknade kvar över 5 idag av att min ena vad krampade.. den gjorde det när jag väntade isabelle med men jag hoppas bara detta var en engångsgrej ..jobbigt om de ska börja krampa :)

ikväll lär jag ju vara super trött så kommer nog somna tidigt :) å imon ska jag träffa Ida tror jag :) sen kommer moa hit på kvällen å sover här.. hon har praktik i kalmar nu =).

Nehe nuhar jag inget vettigt å skriva.. skriver bara för att skriva lixom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0